luni, 9 februarie 2015

Saltul cu parasuta

Saltul cu parasuta

La 26 decembrie 1783, acesta a efectuat un salt cu parauta sa de pe turnul. Salt cu parasuta in Bucuresti Salt cu parasuta in Bucuresti - un cadou memorabil, un cadou inedit. Vicepreedintele Google doboar recordul saltului cu parauta din.

VIDEO Saltul istoric din stratosfera al austriacului Felix Baumgartner. Participanii s-au mbarcat n mai multe avioane i, dup ce au. Paraut - Parauta este un aparat orientabil destinat s frneze micarea unui corp prin.

Saltul cu parasuta - tandem sau metoda AFF?

Am sarit cu parasuta de la 4000 m. PMP este cel mai cool trend politic al anului, se vede de la 4.000 de metri. Saltul in tandem se face cu o parasuta speciala pentru 2 persoane.

TNT Brothers TNT Brothers v propune un cadou inedit de srbtori, o experien unic un salt n tandem cu parauta. Un sef Google a intrecut recordul detinut de Felix Baumgartner, dupa ce a efectuat cel mai mare salt cu parasuta din istorie. Bungee jumping sau saltul cu parasuta - experiente unice pentru. Ce le-a spus tnra handbalist colegelor sale. Asa cum am mai spus, anul asta mi-am propus sa-mi depasesc limitele si sa fac lucruri care sa ma scoata.

Sporturile extreme, tot mai populare printre romani. Cat costa saltul

Cltorii la Singular Primul salt cu parauta: minutul senzaional. Unde sa sari cu parasuta in Romania?

Romanii au un apetit tot mai mare pentru sporturile extreme. Cu heliu i a cobort cu parauta napoi pe pmnt, depind viteza.

Nou record mondial: vicepreedintele Google doboar recordul. Aa am lansat astzi linia de tricouri a Micrii Populare.

Primul meu salt cu parasuta

Salturi in tandem cu parasuta Aeroclubul tei Iasi organizeaza cursuri pentru obtinerea licentei de planorist. Astfel de salturi se pot face si la Tuzla sau la Ploiesti - Strejnic si. Experiente unice - saltul cu parasuta sau bungee jumping.

Saltul cu parasuta - tandem sau metoda AFF? Licenta este valabila in toate tarile din Uniunea Europeana si majoritatea. Dupa un salt cu parasuta de la 3 mii de metri, totul se va schimba pentru tine, nimeni nu poate descrie in cuvinte.

Duminica am sarit cu parasuta filmarea saltului o gasiti la sfarsitul articolului, iar pentru a vizualiza fotografiile la dimensiunea originala trebuie. Handbalista Andreea Nica, de 27 de ani, care i-a pierdut viaa la Clinceni, se programase smbt pentru primul salt cu parauta din viaa ei.

Sporturile extreme, tot mai populare printre romani. Primul meu salt - Salt in tandem - SkyDive Transilvania Saltul in tandem este cea mai simpla si cea mai buna alternativa pentru cei care vor sa.

Un director Google a facut cel mai mare salt cu parasuta din istorie. Record mondial stabilit de un grup de parautiti, n Statele Unite ale Americii.

Pentru cine n-a experimentat pana acum un salt cu parasuta este greu sa inteleaga din cuvinte senzatiile care te incearca atunci cand esti in. A fost mai greu atunci sau poate c eu nu m-am inut prea bine de acel vis.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.